• امروز : سه شنبه - ۷ بهمن - ۱۳۹۹
  • برابر با : 13 - جماد ثاني - 1442
  • برابر با : Tuesday - 26 January - 2021

ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری در اداره کل استاندارد کرمانشاه

  • کد خبر : 9885
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری در اداره کل استاندارد کرمانشاه

به گزارش پاتاق نیوز، مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ۳۸ خدمت این اداره کل به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. محمودرضا نیازی گفت: با تمهیدات اتخاذ شده مراجعه حضوری به این اداره کل به حداقل رسیده و خدماتی همچون صدور تاییدیه‌های آسانسور، صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد، تایید صلاحیت مدیران کنترل […]

به گزارش پاتاق نیوز، مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ۳۸ خدمت این اداره کل به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

محمودرضا نیازی گفت: با تمهیدات اتخاذ شده مراجعه حضوری به این اداره کل به حداقل رسیده و خدماتی همچون صدور تاییدیه‌های آسانسور، صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد، تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت در واحد‌های تولیدی، صدور مجوز کالا‌های صادراتی و وارداتی و … به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: متقاضیان برای ارتباط با اداره کل استاندارد استان کرمانشاه می‌توانند با شماره تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ تماس و یا جهت اطلاع از ۳۸ خدمت ارائه شده در بستر دولت الکترونیک این اداره کل به پایگاه اینترنتی Kermanshah.isiri.gov.ir مراجعه کنند.
مدیرکل استاندارد کرمانشاه ادامه داد: این اداره کل با خرید دستگاه تب سنج (ترمو متر) و انجام روزانه تست دمای بدن همکاران و مراجعان برای اطلاع از علائم وجود بیماری، اقدام مهم و پیشگیرانه‌ای را جهت اطلاع از افراد مبتلا به ویروس انجام داده و در صورت وجود تب و موارد مشکوک سریعا مراکز بهداشتی و درمانی را جهت اطلاعات بیشتر در میان خواهد گذاشت.

لینک کوتاه : http://pataghnews.ir/?p=9885
  • 126 بازدید

برچسب ها

نوشته های مشابه