• امروز : جمعه - ۴ تیر - ۱۴۰۰
  • برابر با : 16 - ذو القعدة - 1442
  • برابر با : Friday - 25 June - 2021

برقراری ۴ هزار و ۷۱۱ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه

  • کد خبر : 7441
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
برقراری ۴ هزار و ۷۱۱ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه

به گزارش پاتاق نیوز، فاطمه رضوان مدنی گفت: مسائل بین فردی، اختلافات بین زوجین، اختلالات روانی،افسردگی، مشکلات تربیتی و مشاوره تحصیلی از مهم‌ترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاوره‌ای ۱۴۸۰ است. وی افزود: هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد خود نیازمند آگاهی است که این امر از طریق […]

به گزارش پاتاق نیوز، فاطمه رضوان مدنی گفت: مسائل بین فردی، اختلافات بین زوجین، اختلالات روانی،افسردگی، مشکلات تربیتی و مشاوره تحصیلی از مهم‌ترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاوره‌ای ۱۴۸۰ است. 
وی افزود: هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد خود نیازمند آگاهی است که این امر از طریق مشورت با افراد خبره و متخصص به وجود می‌آید. 
مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی در کرمانشاه از سال ۷۹ آغاز به کار کرده و برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاور موجب می‌شود، نیاز تماس گیرندگان برطرف شده یا موجب تثبیت و بهبود سلامت روان آنان شود. 
رضوان مدنی گفت: به طور میانگین در هر فصل نزدیک به پنج هزار تماس با این مرکز برقرار می‌شود و به صورت روزانه نیز ۱۵۰ تا ۱۶۰ مخاطب با این مرکز تماس می‌گیرند.

لینک کوتاه : http://pataghnews.ir/?p=7441
  • 168 بازدید

برچسب ها