۞ امام خامنه ای(مدظله العالی):
اگر زحمات شما[خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار
  • شناسه : 7441
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
  • 24 بازدید
  • ارسال توسط :
برقراری ۴ هزار و ۷۱۱ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه

برقراری ۴ هزار و ۷۱۱ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه

به گزارش پاتاق نیوز، فاطمه رضوان مدنی گفت: مسائل بین فردی، اختلافات بین زوجین، اختلالات روانی،افسردگی، مشکلات تربیتی و مشاوره تحصیلی از مهم‌ترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاوره‌ای ۱۴۸۰ است. وی افزود: هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد خود نیازمند آگاهی است که این امر از طریق […]

به گزارش پاتاق نیوز، فاطمه رضوان مدنی گفت: مسائل بین فردی، اختلافات بین زوجین، اختلالات روانی،افسردگی، مشکلات تربیتی و مشاوره تحصیلی از مهم‌ترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاوره‌ای ۱۴۸۰ است. 
وی افزود: هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد خود نیازمند آگاهی است که این امر از طریق مشورت با افراد خبره و متخصص به وجود می‌آید. 
مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی در کرمانشاه از سال ۷۹ آغاز به کار کرده و برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاور موجب می‌شود، نیاز تماس گیرندگان برطرف شده یا موجب تثبیت و بهبود سلامت روان آنان شود. 
رضوان مدنی گفت: به طور میانگین در هر فصل نزدیک به پنج هزار تماس با این مرکز برقرار می‌شود و به صورت روزانه نیز ۱۵۰ تا ۱۶۰ مخاطب با این مرکز تماس می‌گیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*