• امروز : پنج شنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۰
  • برابر با : 25 - رمضان - 1442
  • برابر با : Thursday - 6 May - 2021

راه اندازی سامانه تلفن گویای ۱۳۳ سازمان تاکسیرانی کرمانشاه

  • کد خبر : 7759
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
راه اندازی سامانه تلفن گویای ۱۳۳ سازمان تاکسیرانی کرمانشاه

به گزارش پاتاق نیوز، سلیمانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل سالم یکی از مهمترین اقدامات است، گفت: در این راستا سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد داد. […]

به گزارش پاتاق نیوز، سلیمانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جابه جایی شهروندان کرمانشاهی در قالب ناوگان حمل و نقل سالم یکی از مهمترین اقدامات است، گفت: در این راستا سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه مطلوب تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را ارتقا خواهد داد.

وی تصریح کرد: شهروندان می توانند ضمن تماس از طریق شماره تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ و۳۸۲۱۱۹۴۸،با سامانه نظارتی شبانه روزی۱۳۳ انتقادها و پیشنهادهای خود را در خصوص سرویس دهی ناوگان تحت پوشش سازمان اعلام و در اسرع وقت نتیجه را دریافت نمایند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، کلیه مکالمات تلفنی در پورتال مرکز تماس ۱۳۳ ضبط خواهد شد و امکان پیگیری تماس، ثبت نام و شماره تماس گیرنده و پیگیری پیام ها، با امکان نظارت هرچه بیشتر از مهمترین امکانات این سرویس ویژه میباشد.

لینک کوتاه : http://pataghnews.ir/?p=7759
  • 239 بازدید

برچسب ها