• امروز : دوشنبه - ۱۷ مرداد - ۱۴۰۱
  • برابر با : 11 - محرم - 1444
  • برابر با : Monday - 8 August - 2022
مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهری کرمانشاه خبر داد؛

سامانه تلفن گویای ۱۳۳ آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان

  • کد خبر : 15593
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
سامانه تلفن گویای ۱۳۳ آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان
کرمانشاه - مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهر کرمانشاه از آمادگی سامانه تلفن گویای 133 برای دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان خبر داد.

به گزارش پاتاق نیوز، شهبازی گفت: در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندان و ارائه خدمات هر چه مطلوبتر، سامانه تلفن گویای ۱۳۳ آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات شهروندان و همکاران ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری با امکان پاسخگوئی ۲۴ ساعته خواهد بود.

شهبازی با اعلام اینکه اساس کار این سازمان ارائه سرویس دهی به شهروندان در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی است خاطر نشان کرد: در این راستا سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه برای خدمات رسانی هرچه شایسته تر به شهروندان، نظارت بر ناوگان حمل ونقل عمومی درون شهری خود را با افزایش خودروهای واحد گشت و بازرسی در سطح شهرارتقا خواهد داد.

وی با بیان اینکه واحد گشت بازرسی و کنترل خطوط سازمان در دو شیفت کاری صبح و عصر بر فعالیت و عملکرد ناوگان خدوم و شرافتمند حمل ونقل عمومی درون شهری نظارت مستمر دارند، تأکید کرد: شهروندان گرامی می توانند از طریق شماره تلفن های ۳۸۲۱۱۹۴۸_۳۸۲۴۶۵۶۵_سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۱۵و تلفن گویای شبانه روزی۱۳۳ انتقادات ، پیشنهادات و شکایت خود را با این سازمان در میان بگذارند.

لینک کوتاه : http://pataghnews.ir/?p=15593
  • 615 بازدید