• امروز : جمعه - ۲۷ فروردین - ۱۴۰۰
  • برابر با : 5 - رمضان - 1442
  • برابر با : Friday - 16 April - 2021

پیگیری شکایات مردمی توسط واحد رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی

  • کد خبر : 9390
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
پیگیری شکایات مردمی توسط واحد رسیدگی به شکایات سازمان تاکسیرانی

به گزارش پاتاق نیوز،  مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه  از پیگیری و رسیدگی به ۳۹ مورد شکایت مردمی طی یک ماه گذشته توسط واحد رسیدگی به شکایات این سازمان خبر داد.سجاد سلیمانی گفت:از این تعداد ۳۱ مورد مربوط به تاکسی ، 5 مورد مربوط به عدم پرداخت اقساط بانکی و ۷ مورد شکایت قضائی بوده است. […]

به گزارش پاتاق نیوز،  مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه  از پیگیری و رسیدگی به ۳۹ مورد شکایت مردمی طی یک ماه گذشته توسط واحد رسیدگی به شکایات این سازمان خبر داد.
سجاد سلیمانی گفت:از این تعداد ۳۱ مورد مربوط به تاکسی ، 5 مورد مربوط به عدم پرداخت اقساط بانکی و ۷ مورد شکایت قضائی بوده است.

 وی با اشاره به اجرای طرح برخورد و شناسائی رانندگان فاقد پروانه معتبر نیز افزود:به منظور جلب اطمینان  همشهریان و والدین در خصوص رفت و آمد دانش آموزان در سفرهای درون شهری ،گشت های بازرسی سازمان جهت نظارت بر کار رانندگان در نظر گرفته شده است که در این راستا  در دی ماه ۵۲ دستگاه خودرو توقیف و اعمال قانون شده اند که از این تعداد  28 دستگاه تاکسی فاقد پروانه معتبر ،۱۳دستگاه سرویس مدارس فاقد مجوز  و ۱۱ دستگاه خودرو مسافر بر شخصی غیر مجاز بوده اندکه برطبق مقررات برخورد لازم صورت گرفته است.

  مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همچنین ضمن تشکر از کلیه همشهریان که در مسافرتهای درون شهری صرفا از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده می کنند  ،از شهروندان خواست تا با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از طریق شماره تلفن های  133 ، 38246565 و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۸۱۵ این سازمان را در راستای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی یاری نمایند. 

لینک کوتاه : http://pataghnews.ir/?p=9390
  • 181 بازدید

برچسب ها

مطالب مشابه