• امروز : یکشنبه - ۱۰ مرداد - ۱۴۰۰
  • برابر با : 23 - ذو الحجة - 1442
  • برابر با : Sunday - 1 August - 2021

۴۷۰ تماس برای رفع آبگرفتگی با سامانه ۱۳۷ شهرداری

  • کد خبر : 5780
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
۴۷۰ تماس برای رفع آبگرفتگی با سامانه ۱۳۷ شهرداری

به گزارش پاتاق نیوز، «نسا هاشمی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این میزان بیشترین موارد آبگرفتگی گزارش شده به مرکز سامانه، مربوط به منطقه پنج با ۹۳ مورد بوده است. وی ادامه داد: منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه نیز با ۷۵ مورد، منطقه سه با ۷۳ مورد، منطقه هفت با ۶۵ مورد و مناطق […]

به گزارش پاتاق نیوز، «نسا هاشمی» روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این میزان بیشترین موارد آبگرفتگی گزارش شده به مرکز سامانه، مربوط به منطقه پنج با ۹۳ مورد بوده است.
وی ادامه داد: منطقه ۶ شهرداری کرمانشاه نیز با ۷۵ مورد، منطقه سه با ۷۳ مورد، منطقه هفت با ۶۵ مورد و مناطق یک و چهار با ۵۱ مورد، منطقه ۲ با ۴۱ مورد و در نهایت منطقه ۸ با ۲۱ مورد به ترتیب بیشترین و کم ترین تماس ها را داشته است.
این مسوول یادآور شد، در اولین فرصت و براساس اولویت بندی برای رفع مشکلات شهروندان اقدام های لازم انجام شده است.
هاشمی افزود: پرسنل سامانه در ایام تعطیلات نوروز به صورت شیفت بندی و به صورت شبانه روزی در محل کار حضور داشته و پاسخگوی شهروندان و مهمانان نوروزی بودند.
وی اضافه کرد: کارکنان واحد بازخورد سامانه ۱۳۷ نیز تماس با شهروندانی که مشکلات مربوط به رفع آبگرفتگی را با این سامانه مطرح کرده بودند، برقرار کردند تا از نحوه پیگیری مشکلات مطرح شده و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.

لینک کوتاه : http://pataghnews.ir/?p=5780
  • 277 بازدید

برچسب ها